Mellékletek a 2011. június 14-i képviselő-testületi üléshez
ELŐTERJESZTÉS
Tárgy: 2010. évi éves belső ellenőrzési jelentés
Tisztelt Képviselő-testület!
A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 92. § (10) bekezdése értelmében a polgármesternek a tárgyévet követően a Képviselő-testület elé kell terjeszteni az éves belső ellenőrzési jelentést.
A 2010. évi éves belső ellenőrzési jelentés a melléklet részét képezi.
Határozati javaslat:
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testület elfogadja / nem fogadja el a 2010. évi éves belső ellenőrzési jelentést.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.
Döbrököz, 2011. június 9.
Szili Lajosné sk.polgármester
ELŐTERJESZTÉS
Tárgy: Beszámoló a Dombóvár és Környéke Többcélú Kistérségi Társulás 2010. évi szakmai működéséről
Tisztelt Képviselő-testület!
A Dombóvár és Környéke Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsának tagjai évente két alkalommal kötelesek beszámolni az önkormányzat képviselő-testületének a Többcélú Társulás és munkaszervezetének működéséről, a Társulásban végzett munkájukról. A Társulás tevékenységéről a Munkaszervezet ezért évente két alkalommal szakmai beszámolót készít, melyet a tag települések polgármesterei elfogadásra beterjeszthetnek a képviselő-testületek elé.
A beszámoló a többcélú társulásokról szóló jogszabály, és a területfejlesztési törvény által alkalmazott szempontrendszer szerint készül, melyet a Társulásnak a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium jogutódjának a Nemzetgazdasági Minisztériumnak is kötelezettsége megküldeni.
A képviselő-testületnek ezért döntenie kell a szakmai beszámoló elfogadásáról.
Határozati javaslat
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete elfogadja / nem fogadja el a Dombóvár és Környéke Többcélú Kistérségi Társulás 2010. évi szakmai munkájáról szóló beszámolót.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.
Döbrököz, 2011. június 9.
Szili Lajosné sk.
polgármester
ELŐTERJESZTÉS
Tárgy: Tolna Megyei Kormányhivatal törvényességi észrevétele
Tisztelt Képviselő-testület!
I./ A Tolna Megyei Önkormányzat Törvényességi Ellenőrzési és Felügyeleti Főosztályától 2011. május 24. napján érkezett levelében törvényességi észrevételt tett, miszerint Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének 14/2010. (XII.23.) számú rendelete a települési szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatásról nem mindenben felel meg a törvényi előírásoknak.
A rendelet eleget tesz ama követelménynek, hogy választási lehetőséget biztosít a különböző edényméretek (60 literes, 110 literes, 120 literes) között. A fizetendő közszolgáltatási díj vonatkozásában viszont a rendelet már nem tesz ilyen különbséget és egységesen ingatlanonként 250 Ft/hó összegben állapítja meg mindhárom tárolóedény esetében a közszolgáltatási díjat.
A települési hulladékkezelési közszolgáltatási díj megállapításának részletes szakmai szabályairól szóló 64/2008. (III.28.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdése szerint:
„ A közszolgáltatási díjat az általános forgalmi adó nélkül számított egységnyi díjtételek alapján kell meghatározni.”
A rendelet ezzel ellentétesen szabályozza, amikor a hulladékszállítási díj mértékét ingatlanonként 250 Ft/hó összegben határozza meg.
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének
…./2011. (VI…..) számú ÖK rendelete
a települési szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatásról szóló
14/2010. (XII.23.) számú ÖK rendelet módosításáról
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete a település szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatásról szóló 14/2010. (XII.23.) számú rendeletét (továbbiakban R.) az alábbiak szerint módosítja:
1.§
(1) A Rendelet melléklete helyébe e rendelet melléklete lép.
2.§
(1) E rendelet kihirdetése napján lép hatályba.
Szili Lajosné Kárpáti Csaba
polgármester jegyző
E rendeletet a Képviselő-testület 2011. június …….-i ülésén alkotta meg.
Záradék:
A rendelet kihirdetve:
2011. június …...
Kárpáti Csaba
Jegyző
Döbrököz, 2011.június …..
Melléklet
A hulladékszállítási díj mértéke 2011. évben ingatlanonként:
60 literes gyűjtőedény esetén 100 Ft + 25% ÁFA, azaz 125 Ft/hó
110 literes gyűjtőedény esetén 184 Ft + 25% ÁFA, azaz 230 Ft/hó
120 literes gyűjtőedény esetén 200 Ft + 25% ÁFA, azaz 250 Ft/hó
A hulladékszállítási díjat a következő számlaszámra lehet teljesíteni:
11746043-15415716-10040007
A fenti észrevételeknek megfelelően kérem a tisztelt Képviselő-testületet a módosító rendelet megalkotására.
II./ A törvényességi észrevétel kiterjedt még a Képviselő-testület mulasztására, miszerint nem tett eleget a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 17. § (2) bekezdésének, amely előírja, hogy a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyveit az ülést követő 15 napon belül a jegyző köteles megküldeni a helyi önkormányzatok törvényességi ellenőrzéséért felelős szervnek.
A Polgármesteri Hivatal feszített munkarendjéből következően történt, hogy a 15 napos határidő tartása nehézkes. Minden ügyintéző kapcsolt munkakörben dolgozik.
A képviselő-testületi ülés jegyzőkönyvének megküldése a jövőben a határidőre figyelemmel fog történni.
Határozati javaslat
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete tudomásul veszi/ nem veszi tudomásul a törvényességi észrevételt, és a jövőben a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyveit a törvényben előírt határidő megtartásával megküldi az ellenőrzésért felelős szervnek.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.
Döbrököz, 2011. június 9.
dr. Dóra Edina sk.
jegyző helyettes
ELŐTERJESZTÉS
Tárgy: Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló rendelet módosítása, valamint jegyzői feladatok ellátására megbízás
Tisztelt Képviselő-testület!
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének a 6/2003. (VI.26.) számú ÖK rendelete a képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról módosítására azért van szükség, mert a rendelet eddig nem tartalmazott rendelkezést arra, hogy a jegyző akadályoztatása esetén, ki jogosult a helyettesítésre.
Ennek megfelelően most a 6. számú melléklet módosításával ez a probléma elhárítható.
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének
…./2011. (VI….) rendelete
a képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló
6/2003. (VI. 26.) rendeletének módosításáról
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének a képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2003. (VI. 26.) számú rendeletét (továbbiakban R.) az alábbiak szerint módosítja:
1. §.
A R. 6. számú melléklete helyébe e rendelet melléklete lép.
7. §
Jelen rendelet kihirdetés napján lép hatályba.
Szili Lajosné Kárpáti Csaba
Polgármester Jegyző
E rendeletet a Képviselő-testület 2011. június …..-i ülésén alkotta meg.
Záradék:
A rendelet kihirdetve:
2011. június ….
Kárpáti Csaba
Jegyző
Melléklet
A Polgármesteri Hivatal vezetése, ügyfélfogadási és munkarendje
A Polgármesteri Hivatal vezetése:
A jegyző
- vezeti a Polgármesteri Hivatalt,
- megszervezi a Polgármesteri Hivatal munkáját.
A polgármester és a jegyző a Polgármesteri Hivatal dolgozói részére szükség szerint tart munkaértekezletet.
A jegyzőt dr. Dóra Edina helyettesíti.
A munkarend:
a. A Hivatal dolgozóinak munkaideje
hétfőtől – csütörtökig 7.30-tól 16.00 óráig
pénteken 7.30-tól 13.30 óráig
b. Túlmunka végzése esetén a szabadidőt a jegyző engedélyezi.
Az ügyfélfogadási rend:
A Hivatal és a vezetők ügyfélfogadási rendje:
hétfőtől – csütörtökig 7.30-tól 16.00 óráig
pénteken 7.30-tól 13.30 óráig
szerda: szünnap
A közigazgatási feladatok megoszlása
(munkaköri leírások)
Igazgatási ügyintéző feladatai:
- népesség-nyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása
- anyakönyvi feladatok ellátása, anyakönyvi utólagos bejegyzések
- anyakönyvi kivonatok, másolatok kiadása
- családi jogállás rendezése
- honosítás, visszahonosítás előkészítése
- kötelező nyilvántartások vezetése
- esküvők, névadók tartása, alapiratok elkészítése, továbbítása
- képviselő-testületi ülések anyagainak előkészítése, összeállítása
- képviselő-testületi üléseken jegyzőkönyv vezetése, továbbítása a Közig. Hivatalnak
- országos, helyi választásokkal, népszavazással, népi kezdeményezéssel kapcsolatos feladatok ellátása
- önkormányzati rendeletek nyilvántartása
- megbeszélésekről, tárgyalásokról emlékeztető készítés
- meghívók elkészítése
- Cigány Kisebbségi Önkormányzat ülésein részvétel, jegyzőkönyv vezetése, elkészítése, továbbítása, minden egyéb levelezés, ügyintézés
- Német Kisebbségi Önkormányzat ülésein részvétel, jegyzőkönyv vezetése, elkészítése, továbbítása, minden egyéb levelezés, ügyintézés
- civil szervezetekkel kapcsolattartás
- a jegyző utasításai szerint egyéb hatósági ügyek intézése
- szabálysértési ügyintézés
- birtokháborítással kapcsolatos feladatok
Adóügyi ügyintéző feladatai:
- hagyatéki ügyintézés
- kötelező nyilvántartások vezetése
- az adóigazgatási iparűzési adó, vállalkozók kommunális adóval kapcsolatos feladatok ellátása, önadózók bevallásának feldolgozása, pénzforgalmának könyvelése, az adók átutalása az elszámolási számlára
- adó- és értékbizonyítványok kiadása, helyszínelés a forgalmi érték megállapításához
- az adóigazgatási gépjárműadóval kapcsolatos feladatok ellátása, (a gépjárműadó kivetések feldolgozása, az évközi változásokról határozatok elkészítése, a BM. lista egyeztetése a törzsben lévő gépjárművekkel, az eltérésekkel kapcsolatos teendők elvégzése, a gépjárműadó pénzforgalmának lekönyvelése)
- illeték tartozások előírása és behajtása,
- a termőföld haszonbérbeadásából származó jövedelem bevallások feldolgozása, pénzforgalom könyvelése
- az idegen tartozások előírása és annak behajtása
- általános behajtások
- iktatás
- környezettanulmányok készítése a helyszínen az adópótlékok eltörlésével kapcsolatos ügyekhez
- működési engedélyek kiadása és nyilvántartása
- kereskedelmi szálláshelyek nyilvántartása
Szociális ügyintéző feladatai:
- rendszeres szociális segély (aktív korú nem foglalkoztatott személyek)
- rehabilitációs ügyek
- átmeneti segély iránti kérelmek intézése
- társadalombiztosítási igazolványokkal kapcsolatos feladatok
- hadigondozási ügyek
- szociális kölcsön
- környezettanulmányok készítése
- kötelező nyilvántartások vezetése
- segély kérelmek felvétele
- gyógyszertámogatás
- időskorúak járadéka
- közgyógyellátási igazolványokkal kapcsolatos ügyintézés
- Szociális étkeztetés
- ápolási díj ügyek (kiskorú és felnőtt)
- mozgáskorlátozottak közlekedési támogatása, személygépkocsi-szerzési- átalakítási támogatás megállapítása, parkolási engedély kiadása
- temetési segély, köztemetés
- első lakáshoz jutók támogatása iránti kérelmek intézése
- rendszeres gyermekvédelmi támogatás iránti kérelmek intézése
- rendkívüli gyermekvédelmi támogatás iránti kérelmek intézése
- gyámügyi feladatok (kk. védelembe vétele, ideiglenes hatályú gyermekelhelyezés, eseti gondnok kirendelése)
- nyári gyermek étkeztetés szervezése
- Szociális Bizottság üléseivel kapcsolatos előterjesztések elkészítése, jegyzőkönyv vezetése, továbbítása a Közig. Hivatalnak
- Szociális Bizottság ülésein való részvétel
Gazdasági – pénzügyi ügyintézők feladatai:
- elkészíti az önkormányzat gazdasági programtervezetét, a költségvetési koncepciót, majd a költségvetési törvény elfogadása után a költségvetési rendelet tervezetet. A rendelet elfogadását követően elvégzi az ezzel kapcsolatos adminisztratív teendőket (költségvetési táblák kitöltése).
- az önkormányzat elfogadott költségvetéséről információt szolgáltat a központi költségvetés számára
- részt vesz a helyi számviteli rend költségvetési szervekre vonatkozó előírások alapján történő kialakításában
- elkészíti az éves költségvetés végrehajtásáról szóló beszámoló tervezetet (zárszámadás), ennek keretében elszámolást készít a pénzmaradványról és normatív költségvetési támogatásokról
- nyilvántartja az év közben beérkező pótelőirányzatokat – a költségvetési rendelet módosításának előkészítésén keresztül – gondoskodik az beépítéséről
- végzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, elvégzi ezek év végi zárási feladatait, egyezteti a főkönyvi számlák egyenlegét. Az ügyfélterminálon keresztül végzi a kifizetésre váró számlák határidőre történő utalását.
- gondoskodik a bérjegyzék alapján a megfelelő összegű bér utalásáról
- intézi az átmenetileg szabad rendeltetésű pénzeszközök betétként való elhelyezésével kapcsolatos adminisztratív teendőket, ezekről nyilvántartást vezet
- negyedévenként áttekinti és egyezteti a függő kiadások és befizetések analitikáját
- folyamatosan figyelemmel kíséri a kötelezettség vállalásokat, beruházások, nagyobb vásárlások előtt tájékoztatja a polgármestert a költségvetési előirányzatok alakulásáról, az önkormányzat likviditási helyzetéről,
- kapcsolatot tart a megyei MÁK ügyintézőivel, az iskola gazdasági vezetőjével
- felügyeli a pénztáros munkáját, számára megadja a szükséges segítséget
- figyelemmel kíséri és gondoskodik az intézmény működéséhez szükséges pénzellátásról
- az államháztartás igényeinek megfelelően pénzforgalmi információt szolgáltat
- ellátja az egészségügy finanszírozásával kapcsolatos feladatokat,
- a munkafolyamatba épített ellenőrzési kötelezettséget az érvényesítési jog gyakorlása folytán teljesíti
- ellátja a pénztár ellenőri feladatokat
- végzi a gazdasági események főkönyvi kontírozását és rögzítését
- számlák nyilvántartása
- vezeti az analitikus eszköznyilvántartást, gondoskodik ezek év végi zárásáról és a főkönyvi számlákra történő egyeztetésről, új beruházások üzembe helyezése esetén gondoskodik az aktiválásról
- kezeli a helyi bérszámfejtési programot, a könyvelésekről tételes jelentést küld a MÁK felé
- havonta gondoskodik a szabadság- és táppénzes jelentések elkészítéséről
- pályázatok figyelése
- pályázatok készítése
- közhasznúak támogatása iránti kérelem, közhasznú személyek közvetítése
- közhasznú foglalkoztatottakkal kapcsolatos elszámolások, személyi nyilvántartások elkészítése a munkaügyi központ felé.
Pénztáros feladatai:
- pénzfelvétel és pénzfeladás a postán
- kezeli a házipénztárt, ezért teljes anyagi felelősséggel tartozik
- vezeti a szigorú számadású nyomtatványok (kp. csekk, számla- és nyugtatömbök, étkezési utalványok, stb.) vezeti az elszámolásra kiadott előlegek nyilvántartását
- kiállítja a kimenő számlákat
- részt vesz a leltározás és selejtezési munka megszervezésében, annak lebonyolításában, felelős a leltározási ütemtervben rögzített határidő betartásáért
- kezeli az önkormányzat tulajdonában lévő lakásokra és nem lakás céljára szolgáló épületekre kötött bérleti szerződéseket. Évente előírja és beszedi a bérleti díjakat, kiállítja az ezekre szóló számlákat. Hátralék esetén gondoskodik ezek behajtásáról
- személyes használatba adható eszközökről személyi felszerelési lapot vezet
- végzi az számlák terminálon történő utalásának előkészítését
- intézi a vasúti igazolványokkal kapcsolatos teendőket
- szabadság-nyilvántartás
- nyilvántartja a közhasznú munkásokat az általuk ütemterv szerint végzendő munkákat
- időben gondoskodik az elvégzendő munkák anyagainak vásárlásra vonatkozó engedélyeztetéséről (polgármester)
Kérem a tisztelt képviselő-testületet a módosító rendelet megalkotására.
dr. Dóra Edina sk.
jegyző helyettes
2011. július 1. napjától Döbrököz Község Polgármesteri Hivatalában a jegyzői munkakört nem tölti be senki. Az új jegyző kinevezéséig a Hivatal folyamatos működésének biztosítása miatt szükséges, hogy a Képviselő-testület megbízzon valakit, aki e feladatokat ellátja. Erről a tisztelt Képviselő-testületnek határoznia kell.
Határozati javaslat
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete 2011. július 1. napjától az új jegyző kinevezéséig terjedő időre a jegyzői feladatok ellátására dr. Dóra Edinát bízza meg.
Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.
Döbrököz, 2011. június 9.
Szili Lajosné sk.
polgármester
ELŐTERJESZTÉS
Tárgy: Házasságkötéssel kapcsolatos rendeletalkotás
Tisztelt Képviselő-testület!
Az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről szóló 1982. évi 17. tvr. 2011. január 1. napjától hatályba lépő módosítása szerint a tvr. 42/A. §-az alábbi (4) bekezdéssel kiegészülve, rendeletalkotási kötelezettséget ró a települési önkormányzatokra.
A település önkormányzata felhatalmazást kap, hogy a rendeletben határozza meg a hivatali helyiségen kívüli, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés engedélyezési szabályait, továbbá szabályozza a hivatali helyiségen kívüli, valamint hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés esetén a többletszolgáltatás ellentételezéseként az önkormányzat részére, valamint az anyakönyvvezető részére fizetendő díj mértékét.
Tekintettel arra, hogy a tvr. 15/A. §-ának (7) bekezdése szerint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötésben közreműködő anyakönyvvezetőt választása szerint a köztisztviselők jogállásáról szóló törvényben meghatározott szabadidő egésze vagy egy része helyett az önkormányzati rendeletben meghatározott mértékű díjazás illeti meg, a hivatali munkaidőn túli házasságkötés az anyakönyvvezető munkáltatójára többletterhet ró. Éppen ezért a hivatali munkaidőn túli házasságkötés engedélyezésének előfeltételét kell, hogy képezze az erre vonatkozó díj megfizetése, mely az anyakönyvvezetők egy napi bruttó illetményének és a méltó külsőségek megteremtéséhez szükséges költségeinek, továbbá a munkáltató közterheinek figyelembe vételével került megállapításra.
A különböző önkormányzati rendeletekben nagyon eltérő díjszabások találhatóak, az 5.000 Ft-tól a 80.000 Ft-ig terjedő skálán mozognak.
Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének
….. /2011.(VI.…) számú rendelete a hivatali helyiségen kívül és hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés szabályairól és díjairól
Döbrököz Község Képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 16.§ (1) bekezdésében biztosított felhatalmazás alapján, illetve az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről szóló, 1982. évi 17. tvr. (At.) 42/A § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az alábbi rendeletet alkotja:
1.§
A rendelet hatálya
(1) E rendelet hatálya a Döbrököz Község közigazgatási területén történő házasságkötésekre terjed ki.
2.§
A hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezése
(1) Döbrököz Polgármesteri Hivatal hivatalos házasságkötési helyszíne a Polgármesteri Hivatal Tanácskozó terme.
(2) Hivatali helyiségen kívüli házasságkötésnek minősül minden olyan házasságkötés, melynek helyszíne a fentitől eltér.
3.§
(1) Hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezésére irányuló kérelem ügyében a jegyző dönt.
(2) A kérelmet a házasságkötési szándék bejelentésével egyidejűleg kell írásban előterjeszteni.
4.§
(1) A 3.§-ban megjelölt kérelem elbírálása előtt az eljáró anyakönyvvezető a házasulandók által megjelölt helyszínen szemlét tart, annak megállapítása érdekében, hogy a jogszabályi feltételek fennállnak-e [At. 15/A. §. (4) bek.], és a szemléről feljegyzést készít.
(2) A jegyző a szemléről készült feljegyzés alapján bírálja el a hivatali helyiségen kívüli házasságkötésre irányuló kérelmet.
(3) A hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezéséhez szükséges, hogy a hivatali helyiségen kívüli helyszín a munkabiztonsági és közegészségügyi követelményeknek megfeleljen.
(4) A hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezésének további feltétele, hogy a kérelmezők az anyakönyvvezető helyszínre szállításának költségét megtérítsék.
5.§.
A hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés engedélyezése
(1) A hivatali munkaidőn kívüli házasságkötésre irányuló kérelem ügyében, az eljáró anyakönyvvezetővel történő egyeztetés után, a jegyző dönt.
(2) A kérelmet a házasságkötési szándék bejelentésével egyidejűleg kell előterjeszteni.
(3) Nem tartható hivatali munkaidőn túl házasságkötés délelőtt 9 óra előtt, illetve délután 18 óra után.
6.§.
Díjfizetési kötelezettség
(1) A hivatali helyiségen kívüli és hivatali munkaidőn kívüli házasságkötésért fizetendő díjakat és az anyakönyvvezető díjazását e rendelet melléklete tartalmazza.
(2) Mentesülnek a díjfizetési kötelezettség alól a házasulandók, ha a hivatalos helyiségen kívüli házasságkötésre rendkívüli körülmény miatt kerül sor.
(3) Rendkívüli körülménynek tekintendő, ha a házasuló közeli halállal fenyegető állapotban van, vagy ha egészségi állapota, kora miatt különös erőfeszítés lenne számára a hivatali helyiségben megjelenni.
(4) A díj megfizetése a hivatali helyiségen kívüli és hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés jegyzői engedélyezésének előfeltétele.
7.§
(1) A rendelet mellékletében megjelölt díjakat legkésőbb a házasságkötést megelőző 5 nappal kell a Döbrököz Község Önkormányzat költségvetési számlájára befizetni.
8.§.
Záró rendelkezések
(1) Az e rendeletben nem szabályozott kérdésekben az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről szóló 1982. évi 17. tvr. rendelkezéseit kell alkalmazni.
(2) E rendelet kihirdetése napján lép hatályba; rendelkezéseit az ezt követően indult eljárásokban kell alkalmazni.
Szili Lajosné Kárpáti Csaba
polgármester jegyző
E rendeletet a Képviselő-testület 2011. június …….-i ülésén alkotta meg.
Záradék:
A rendelet kihirdetve:
2011. június …...
Kárpáti Csaba
Jegyző
Döbrököz, 2011.június …..
Melléklet a …./2011. (VI….) számú rendelethez
Önkormányzat díja
Hivatali helyiségen kívüli házasságkötés esetén 10.000,-Ft
Hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés esetén 5.000,-Ft
Anyakönyvvezető díja
Hivatali helyiségen kívüli házasságkötés esetén 5.000,-Ft/ esemény
Hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés esetén 2.000,-Ft / esemény
Anyakönyvvezető helyszínre szállításnak díja 1.000,-Ft/ esemény
A fenti összegek az Áfa-t tartalmazzák.
Kérem a tisztelt a Képviselő-testületet a rendelet megalkotására.
Döbrököz, 2011. június 9.
dr. Dóra Edina sk.
jegyző helyettes
Döbrököz Község Polgármesteri Hivatal
a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Döbrököz Község Polgármesteri
Hivatal
Adóügyi ügyintéző
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozott idejű 2012. 08. 31. –ig tartó közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Tolna megye, 7228 Döbrököz, Páhy utca 45.
A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 9/1995. (II. 3) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I/16. Pénzügyi igazgatási feladatok
Ellátandó feladatok:
Adóügyi ügyintézés, helyi adók kezelése, kintlévőségek adók módjára történő behajtása, adó- és értékbizonyítványok kiállítása
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Adóügyi ügyintézés, helyi adók kezelése, kintlévőségek adók módjára történő behajtása, adó- és értékbizonyítványok kiállítása
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
§ Magyar állampolgárság,
§ Cselekvőképesség,
§ Büntetlen előélet,
§ Középiskola/gimnázium,
§ Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
§ Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
§ Végzettséget igazoló okirat másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, fényképes önéletrajz, motivációs levél
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban 2011. szeptember 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2011. július 29.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Dóra Edina nyújt, a 74/435-144 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
§ Postai úton, a pályázatnak a Döbrököz Község Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (7228 Döbrököz, Páhy utca 45. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 317/2011 , valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző.
§ Személyesen: dr. Dóra Edina, Tolna megye, 7228 Döbrököz, Páhy utca 45. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2011. augusztus 15.