Mellékletek a 2011. június 14-i képviselő-testületi üléshez


1. Napirendi pont

 

ELŐTERJESZTÉS

 

 

Tárgy: 2010. évi éves belső ellenőrzési jelentés

  

Tisztelt Képviselő-testület!

 

A helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 92. § (10) bekezdése értelmében a polgármesternek a tárgyévet követően a Képviselő-testület elé kell terjeszteni az éves belső ellenőrzési jelentést.

A 2010. évi éves belső ellenőrzési jelentés a melléklet részét képezi.

 

Határozati javaslat:

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testület elfogadja / nem fogadja el a 2010. évi éves belső ellenőrzési jelentést.

  

Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.

  

Döbrököz, 2011. június 9.

 

 Szili Lajosné sk.polgármester


3. Napirendi pont

 

ELŐTERJESZTÉS

 

Tárgy: Beszámoló a Dombóvár és Környéke Többcélú Kistérségi Társulás 2010. évi szakmai működéséről

 

Tisztelt Képviselő-testület!

 

A Dombóvár és Környéke Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsának tagjai évente két alkalommal kötelesek beszámolni az önkormányzat képviselő-testületének a Többcélú Társulás és munkaszervezetének működéséről, a Társulásban végzett munkájukról. A Társulás tevékenységéről a Munkaszervezet ezért évente két alkalommal szakmai beszámolót készít, melyet a tag települések polgármesterei elfogadásra beterjeszthetnek a képviselő-testületek elé.

A beszámoló a többcélú társulásokról szóló jogszabály, és a területfejlesztési törvény által alkalmazott szempontrendszer szerint készül, melyet a Társulásnak a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium jogutódjának a Nemzetgazdasági Minisztériumnak is kötelezettsége megküldeni.

A képviselő-testületnek ezért döntenie kell a szakmai beszámoló elfogadásáról.

 

 

Határozati javaslat

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete elfogadja / nem fogadja el a Dombóvár és Környéke Többcélú Kistérségi Társulás 2010. évi szakmai munkájáról szóló beszámolót.

 

Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.

  

Döbrököz, 2011. június 9.

 

 Szili Lajosné sk.

polgármester


4. Napirendi pont

 

ELŐTERJESZTÉS

 

Tárgy: Tolna Megyei Kormányhivatal törvényességi észrevétele

 

Tisztelt Képviselő-testület!

 

I./ A Tolna Megyei Önkormányzat Törvényességi Ellenőrzési és Felügyeleti Főosztályától 2011. május 24. napján érkezett levelében törvényességi észrevételt tett, miszerint Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének 14/2010. (XII.23.) számú rendelete a települési szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatásról nem mindenben felel meg a törvényi előírásoknak.

A rendelet eleget tesz ama követelménynek, hogy választási lehetőséget biztosít a különböző edényméretek (60 literes, 110 literes, 120 literes) között. A fizetendő közszolgáltatási díj vonatkozásában viszont a rendelet már nem tesz ilyen különbséget és egységesen ingatlanonként 250 Ft/hó összegben állapítja meg mindhárom tárolóedény esetében a közszolgáltatási díjat.

A települési hulladékkezelési közszolgáltatási díj megállapításának részletes szakmai szabályairól szóló 64/2008. (III.28.) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdése szerint:

„ A közszolgáltatási díjat az általános forgalmi adó nélkül számított egységnyi díjtételek alapján kell meghatározni.”

A rendelet ezzel ellentétesen szabályozza, amikor a hulladékszállítási díj mértékét ingatlanonként 250 Ft/hó összegben határozza meg.

 

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének

…./2011. (VI…..) számú ÖK rendelete

a települési szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatásról szóló

14/2010. (XII.23.) számú ÖK rendelet módosításáról

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete a település szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatásról szóló 14/2010. (XII.23.) számú rendeletét (továbbiakban R.) az alábbiak szerint módosítja:

 

1.§

 

(1) A Rendelet melléklete helyébe e rendelet melléklete lép.

 

2.§

 

(1) E rendelet kihirdetése napján lép hatályba.

 

 

                                   Szili Lajosné                                        Kárpáti Csaba

 polgármester                                             jegyző

 

E rendeletet a Képviselő-testület 2011. június …….-i ülésén alkotta meg.

 

 

Záradék:

A rendelet kihirdetve:

2011. június …...

 

Kárpáti Csaba

Jegyző

 

 

Döbrököz, 2011.június …..

 

 

Melléklet

 

A hulladékszállítási díj mértéke 2011. évben ingatlanonként:

60 literes gyűjtőedény esetén                           100 Ft + 25% ÁFA, azaz 125 Ft/hó

110 literes gyűjtőedény esetén             184 Ft + 25% ÁFA, azaz 230 Ft/hó

120 literes gyűjtőedény esetén             200 Ft + 25% ÁFA, azaz 250 Ft/hó

 

A hulladékszállítási díjat a következő számlaszámra lehet teljesíteni:

 

11746043-15415716-10040007

  

A fenti észrevételeknek megfelelően kérem a tisztelt Képviselő-testületet a módosító rendelet megalkotására.

 

 

II./ A törvényességi észrevétel kiterjedt még a Képviselő-testület mulasztására, miszerint nem tett eleget a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 17. § (2) bekezdésének, amely előírja, hogy a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyveit az ülést követő 15 napon belül a jegyző köteles megküldeni a helyi önkormányzatok törvényességi ellenőrzéséért felelős szervnek.

 

A Polgármesteri Hivatal feszített munkarendjéből következően történt, hogy a 15 napos határidő tartása nehézkes. Minden ügyintéző kapcsolt munkakörben dolgozik.

A képviselő-testületi ülés jegyzőkönyvének megküldése a jövőben a határidőre figyelemmel fog történni.

 

Határozati javaslat

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete tudomásul veszi/ nem veszi tudomásul a törvényességi észrevételt, és a jövőben a Képviselő-testület ülésének jegyzőkönyveit a törvényben előírt határidő megtartásával megküldi az ellenőrzésért felelős szervnek.

 

Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.

 

Döbrököz, 2011. június 9.

dr. Dóra Edina sk.

  jegyző helyettes


5. Napirendi pont

 

ELŐTERJESZTÉS

 

 

Tárgy: Szervezeti és Működési Szabályzatról szóló rendelet módosítása, valamint jegyzői feladatok ellátására megbízás

 

 

Tisztelt Képviselő-testület!

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének a 6/2003. (VI.26.) számú ÖK rendelete a képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról módosítására azért van szükség, mert a rendelet eddig nem tartalmazott rendelkezést arra, hogy a jegyző akadályoztatása esetén, ki jogosult a helyettesítésre.

Ennek megfelelően most a 6. számú melléklet módosításával ez a probléma elhárítható.

 

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének

…./2011. (VI….) rendelete

a képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló

6/2003. (VI. 26.) rendeletének módosításáról

 

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének a képviselő-testület és szervei Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 6/2003. (VI. 26.) számú rendeletét (továbbiakban R.) az alábbiak szerint módosítja:

 

1. §.

 

A R. 6. számú melléklete helyébe e rendelet melléklete lép.

 

7. §

 

Jelen rendelet kihirdetés napján lép hatályba.

 

 

 

                        Szili Lajosné                                                    Kárpáti Csaba

                        Polgármester                                                      Jegyző

 

E rendeletet a Képviselő-testület 2011. június …..-i ülésén alkotta meg.

 

 

Záradék:

A rendelet kihirdetve:

2011. június ….

 

Kárpáti Csaba

Jegyző

Melléklet

 

 

A Polgármesteri Hivatal vezetése, ügyfélfogadási és munkarendje

 

A Polgármesteri Hivatal vezetése:

 

A jegyző

- vezeti a Polgármesteri Hivatalt,

- megszervezi a Polgármesteri Hivatal munkáját.

 

A polgármester és a jegyző a Polgármesteri Hivatal dolgozói részére szükség szerint tart munkaértekezletet.

 

A jegyzőt dr. Dóra Edina helyettesíti.

 

A munkarend:

     a.         A Hivatal dolgozóinak munkaideje

         hétfőtől – csütörtökig        7.30-tól 16.00 óráig

        pénteken                           7.30-tól 13.30 óráig

     b.         Túlmunka végzése esetén a szabadidőt a jegyző engedélyezi.

 Az ügyfélfogadási rend: 

A Hivatal és a vezetők ügyfélfogadási rendje: 

hétfőtől – csütörtökig               7.30-tól 16.00 óráig

pénteken                                 7.30-tól 13.30 óráig

szerda:                                    szünnap

 A közigazgatási feladatok megoszlása

(munkaköri leírások)

 Igazgatási ügyintéző feladatai: 

-         népesség-nyilvántartással kapcsolatos feladatok ellátása

-         anyakönyvi feladatok ellátása, anyakönyvi utólagos bejegyzések

-         anyakönyvi kivonatok, másolatok kiadása

-         családi jogállás rendezése

-         honosítás, visszahonosítás előkészítése

-         kötelező nyilvántartások vezetése

-         esküvők, névadók tartása, alapiratok elkészítése, továbbítása

-         képviselő-testületi ülések anyagainak előkészítése, összeállítása

-         képviselő-testületi üléseken jegyzőkönyv vezetése, továbbítása a Közig. Hivatalnak

-         országos, helyi választásokkal, népszavazással, népi kezdeményezéssel kapcsolatos feladatok ellátása

-         önkormányzati rendeletek nyilvántartása

-         megbeszélésekről, tárgyalásokról emlékeztető készítés

-         meghívók elkészítése

-         Cigány Kisebbségi Önkormányzat ülésein részvétel, jegyzőkönyv vezetése, elkészítése, továbbítása, minden egyéb levelezés, ügyintézés

-         Német Kisebbségi Önkormányzat ülésein részvétel, jegyzőkönyv vezetése, elkészítése, továbbítása, minden egyéb levelezés, ügyintézés

-         civil szervezetekkel kapcsolattartás

-         a jegyző utasításai szerint egyéb hatósági ügyek intézése

-         szabálysértési ügyintézés

-         birtokháborítással kapcsolatos feladatok

 Adóügyi ügyintéző feladatai:

 -         hagyatéki ügyintézés

-         kötelező nyilvántartások vezetése

-         az adóigazgatási iparűzési adó, vállalkozók kommunális adóval kapcsolatos feladatok ellátása, önadózók bevallásának feldolgozása, pénzforgalmának könyvelése, az adók átutalása az elszámolási számlára

-         adó- és értékbizonyítványok kiadása, helyszínelés a forgalmi érték megállapításához

-         az adóigazgatási gépjárműadóval kapcsolatos feladatok ellátása, (a gépjárműadó kivetések feldolgozása, az évközi változásokról határozatok elkészítése, a BM. lista egyeztetése a törzsben lévő gépjárművekkel, az eltérésekkel kapcsolatos teendők elvégzése, a gépjárműadó pénzforgalmának lekönyvelése)

-         illeték tartozások előírása és behajtása,

-         a termőföld haszonbérbeadásából származó jövedelem bevallások feldolgozása, pénzforgalom könyvelése

-         az idegen tartozások előírása és annak behajtása

-         általános behajtások

-         iktatás

-         környezettanulmányok készítése a helyszínen az adópótlékok eltörlésével kapcsolatos ügyekhez

-         működési engedélyek kiadása és nyilvántartása

-         kereskedelmi szálláshelyek nyilvántartása

 Szociális ügyintéző feladatai: 

-         rendszeres szociális segély (aktív korú nem foglalkoztatott személyek)

-         rehabilitációs ügyek

-         átmeneti segély iránti kérelmek intézése

-         társadalombiztosítási igazolványokkal kapcsolatos feladatok

-         hadigondozási ügyek

-         szociális kölcsön

-         környezettanulmányok készítése

-         kötelező nyilvántartások vezetése

-         segély kérelmek felvétele

-         gyógyszertámogatás

-         időskorúak járadéka

-         közgyógyellátási igazolványokkal kapcsolatos ügyintézés

-         Szociális étkeztetés

-         ápolási díj ügyek (kiskorú és felnőtt)

-         mozgáskorlátozottak közlekedési támogatása, személygépkocsi-szerzési- átalakítási támogatás megállapítása, parkolási engedély kiadása

-         temetési segély, köztemetés

-         első lakáshoz jutók támogatása iránti kérelmek intézése

-         rendszeres gyermekvédelmi támogatás iránti kérelmek intézése

-         rendkívüli gyermekvédelmi támogatás iránti kérelmek intézése

-         gyámügyi feladatok (kk. védelembe vétele, ideiglenes hatályú gyermekelhelyezés, eseti gondnok kirendelése)

-         nyári gyermek étkeztetés szervezése

-         Szociális Bizottság üléseivel kapcsolatos előterjesztések elkészítése, jegyzőkönyv vezetése, továbbítása a Közig. Hivatalnak

-    Szociális Bizottság ülésein való részvétel 

Gazdasági – pénzügyi ügyintézők feladatai: 

-         elkészíti az önkormányzat gazdasági programtervezetét, a költségvetési koncepciót, majd a költségvetési törvény elfogadása után a költségvetési rendelet tervezetet. A rendelet elfogadását követően elvégzi az ezzel kapcsolatos adminisztratív teendőket (költségvetési táblák kitöltése).

-         az önkormányzat elfogadott költségvetéséről információt szolgáltat a központi költségvetés számára

-         részt vesz a helyi számviteli rend költségvetési szervekre vonatkozó előírások alapján történő kialakításában

-         elkészíti az éves költségvetés végrehajtásáról szóló beszámoló tervezetet (zárszámadás), ennek keretében elszámolást készít a pénzmaradványról és normatív költségvetési támogatásokról

-         nyilvántartja az év közben beérkező pótelőirányzatokat – a költségvetési rendelet módosításának előkészítésén keresztül – gondoskodik az beépítéséről

-         végzi a bankszámlákkal kapcsolatos teendőket, elvégzi ezek év végi zárási feladatait, egyezteti a főkönyvi számlák egyenlegét. Az ügyfélterminálon keresztül végzi a kifizetésre váró számlák határidőre történő utalását.

-         gondoskodik a bérjegyzék alapján a megfelelő összegű bér utalásáról

-         intézi az átmenetileg szabad rendeltetésű pénzeszközök betétként való elhelyezésével kapcsolatos adminisztratív teendőket, ezekről nyilvántartást vezet

-         negyedévenként áttekinti és egyezteti a függő kiadások és befizetések analitikáját

-         folyamatosan figyelemmel kíséri a kötelezettség vállalásokat, beruházások, nagyobb vásárlások előtt tájékoztatja a polgármestert a költségvetési előirányzatok alakulásáról, az önkormányzat likviditási helyzetéről,

-         kapcsolatot tart a megyei MÁK ügyintézőivel, az iskola gazdasági vezetőjével

-         felügyeli a pénztáros munkáját, számára megadja a szükséges segítséget

-         figyelemmel kíséri és gondoskodik az intézmény működéséhez szükséges pénzellátásról

-         az államháztartás igényeinek megfelelően pénzforgalmi információt szolgáltat

-         ellátja az egészségügy finanszírozásával kapcsolatos feladatokat,

-         a munkafolyamatba épített ellenőrzési kötelezettséget az érvényesítési jog gyakorlása folytán teljesíti

-         ellátja a pénztár ellenőri feladatokat

-         végzi a gazdasági események főkönyvi kontírozását és rögzítését

-         számlák nyilvántartása

-         vezeti az analitikus eszköznyilvántartást, gondoskodik ezek év végi zárásáról és a főkönyvi számlákra történő egyeztetésről, új beruházások üzembe helyezése esetén gondoskodik az aktiválásról

-         kezeli a helyi bérszámfejtési programot, a könyvelésekről tételes jelentést küld a MÁK felé

-         havonta gondoskodik a szabadság- és táppénzes jelentések elkészítéséről

-         pályázatok figyelése

-         pályázatok készítése

-         közhasznúak támogatása iránti kérelem, közhasznú személyek közvetítése

-         közhasznú foglalkoztatottakkal kapcsolatos elszámolások, személyi nyilvántartások elkészítése a munkaügyi központ felé.

 Pénztáros feladatai: 

-         pénzfelvétel és pénzfeladás a postán

-         kezeli a házipénztárt, ezért teljes anyagi felelősséggel tartozik

-         vezeti a szigorú számadású nyomtatványok (kp. csekk, számla- és nyugtatömbök, étkezési utalványok, stb.) vezeti az elszámolásra kiadott előlegek nyilvántartását

-         kiállítja a kimenő számlákat

-         részt vesz a leltározás és selejtezési munka megszervezésében, annak lebonyolításában, felelős a leltározási ütemtervben rögzített határidő betartásáért

-         kezeli az önkormányzat tulajdonában lévő lakásokra és nem lakás céljára szolgáló épületekre kötött bérleti szerződéseket. Évente előírja és beszedi a bérleti díjakat, kiállítja az ezekre szóló számlákat. Hátralék esetén gondoskodik ezek behajtásáról

-         személyes használatba adható eszközökről személyi felszerelési lapot vezet

-         végzi az számlák terminálon történő utalásának előkészítését

-         intézi a vasúti igazolványokkal kapcsolatos teendőket

-         szabadság-nyilvántartás

-         nyilvántartja a közhasznú munkásokat az általuk ütemterv szerint végzendő munkákat

-         időben gondoskodik az elvégzendő munkák anyagainak vásárlásra vonatkozó engedélyeztetéséről (polgármester)

 Kérem a tisztelt képviselő-testületet a módosító rendelet megalkotására.

 

 dr. Dóra Edina sk.

jegyző helyettes

 

 

2011. július 1. napjától Döbrököz Község Polgármesteri Hivatalában a jegyzői munkakört nem tölti be senki. Az új jegyző kinevezéséig a Hivatal folyamatos működésének biztosítása miatt szükséges, hogy a Képviselő-testület megbízzon valakit, aki e feladatokat ellátja. Erről a tisztelt Képviselő-testületnek határoznia kell.

 

 

Határozati javaslat

 

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testülete 2011. július 1. napjától az új jegyző kinevezéséig terjedő időre a jegyzői feladatok ellátására dr. Dóra Edinát bízza meg.

 

Kérem a tisztelt Képviselő-testületet a határozati javaslat elfogadására.

 

 

Döbrököz, 2011. június 9.

 

 Szili Lajosné sk.

polgármester


6. Napirendi pont

 ELŐTERJESZTÉS 

Tárgy: Házasságkötéssel kapcsolatos rendeletalkotás 

Tisztelt Képviselő-testület! 

Az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről szóló 1982. évi 17. tvr. 2011. január 1. napjától hatályba lépő módosítása szerint a tvr. 42/A. §-az alábbi (4) bekezdéssel kiegészülve, rendeletalkotási kötelezettséget ró a települési önkormányzatokra.

A település önkormányzata felhatalmazást kap, hogy a rendeletben határozza meg a hivatali helyiségen kívüli, valamint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés engedélyezési szabályait, továbbá szabályozza a hivatali helyiségen kívüli, valamint hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés esetén a többletszolgáltatás ellentételezéseként az önkormányzat részére, valamint az anyakönyvvezető részére fizetendő díj mértékét.

Tekintettel arra, hogy a tvr. 15/A. §-ának (7) bekezdése szerint a hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötésben közreműködő anyakönyvvezetőt választása szerint a köztisztviselők jogállásáról szóló törvényben meghatározott szabadidő egésze vagy egy része helyett az önkormányzati rendeletben meghatározott mértékű díjazás illeti meg, a hivatali munkaidőn túli házasságkötés az anyakönyvvezető munkáltatójára többletterhet ró. Éppen ezért a hivatali munkaidőn túli házasságkötés engedélyezésének előfeltételét kell, hogy képezze az erre vonatkozó díj megfizetése, mely az anyakönyvvezetők egy napi bruttó illetményének és a méltó külsőségek megteremtéséhez szükséges költségeinek, továbbá a munkáltató közterheinek figyelembe vételével került megállapításra.

A különböző önkormányzati rendeletekben nagyon eltérő díjszabások találhatóak, az 5.000 Ft-tól a 80.000 Ft-ig terjedő skálán mozognak.

  

Döbrököz Község Önkormányzat Képviselő-testületének

….. /2011.(VI.…) számú rendelete a hivatali helyiségen kívül és hivatali munkaidőn kívül történő házasságkötés szabályairól és díjairól

Döbrököz Község Képviselő-testülete a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény 16.§ (1) bekezdésében biztosított felhatalmazás alapján, illetve az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről szóló, 1982. évi 17. tvr. (At.) 42/A § (4) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján az alábbi rendeletet alkotja:

 1.§

 A rendelet hatálya 

(1) E rendelet hatálya a Döbrököz Község közigazgatási területén történő házasságkötésekre terjed ki. 

2.§ 

A hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezése 

(1) Döbrököz Polgármesteri Hivatal hivatalos házasságkötési helyszíne a Polgármesteri Hivatal Tanácskozó terme.

(2) Hivatali helyiségen kívüli házasságkötésnek minősül minden olyan házasságkötés, melynek helyszíne a fentitől eltér.

 3.§ 

(1) Hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezésére irányuló kérelem ügyében a jegyző dönt.

(2) A kérelmet a házasságkötési szándék bejelentésével egyidejűleg kell írásban előterjeszteni.

 4.§ 

 (1) A 3.§-ban megjelölt kérelem elbírálása előtt az eljáró anyakönyvvezető a házasulandók által megjelölt helyszínen szemlét tart, annak megállapítása érdekében, hogy a jogszabályi feltételek fennállnak-e [At. 15/A. §. (4) bek.], és a szemléről feljegyzést készít.

(2) A jegyző a szemléről készült feljegyzés alapján bírálja el a hivatali helyiségen kívüli házasságkötésre irányuló kérelmet.

(3)  A hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezéséhez szükséges, hogy a hivatali helyiségen kívüli helyszín a munkabiztonsági és közegészségügyi követelményeknek megfeleljen.

(4) A hivatali helyiségen kívüli házasságkötés engedélyezésének további feltétele, hogy a kérelmezők az anyakönyvvezető helyszínre szállításának költségét megtérítsék. 

5.§. 

A hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés engedélyezése 

(1) A hivatali munkaidőn kívüli házasságkötésre irányuló kérelem ügyében, az eljáró anyakönyvvezetővel történő egyeztetés után, a jegyző dönt.

(2) A kérelmet a házasságkötési szándék bejelentésével egyidejűleg kell előterjeszteni.

(3) Nem tartható hivatali munkaidőn túl házasságkötés délelőtt 9 óra előtt, illetve délután 18 óra után.

6.§.       

Díjfizetési kötelezettség 

(1) A hivatali helyiségen kívüli és hivatali munkaidőn kívüli házasságkötésért fizetendő díjakat és az anyakönyvvezető díjazását e rendelet melléklete tartalmazza.

(2) Mentesülnek a díjfizetési kötelezettség alól a házasulandók, ha a hivatalos helyiségen kívüli házasságkötésre rendkívüli körülmény miatt kerül sor.

(3) Rendkívüli körülménynek tekintendő, ha a házasuló közeli halállal fenyegető állapotban van, vagy ha egészségi állapota, kora miatt különös erőfeszítés lenne számára a hivatali helyiségben megjelenni.

(4) A díj megfizetése a hivatali helyiségen kívüli és hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés jegyzői engedélyezésének előfeltétele. 

7.§ 

(1) A rendelet mellékletében megjelölt díjakat legkésőbb a házasságkötést megelőző 5 nappal kell a Döbrököz Község Önkormányzat költségvetési számlájára befizetni. 

8.§. 

Záró rendelkezések 

(1) Az e rendeletben nem szabályozott kérdésekben az anyakönyvekről, a házasságkötési eljárásról és a névviselésről szóló 1982. évi 17. tvr. rendelkezéseit kell alkalmazni.

(2) E rendelet kihirdetése napján lép hatályba; rendelkezéseit az ezt követően indult eljárásokban kell alkalmazni.

  

Szili Lajosné                       Kárpáti Csaba

             polgármester                      jegyző

 E rendeletet a Képviselő-testület 2011. június …….-i ülésén alkotta meg.

  

Záradék:

A rendelet kihirdetve:

2011. június …...

 

Kárpáti Csaba

Jegyző

 

Döbrököz, 2011.június …..

 Melléklet a …./2011. (VI….) számú rendelethez

 

Önkormányzat díja

 Hivatali helyiségen kívüli házasságkötés esetén 10.000,-Ft

 Hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés esetén  5.000,-Ft

 Anyakönyvvezető díja

 Hivatali helyiségen kívüli házasságkötés esetén  5.000,-Ft/ esemény

 Hivatali munkaidőn kívüli házasságkötés esetén  2.000,-Ft / esemény

 Anyakönyvvezető helyszínre szállításnak díja 1.000,-Ft/ esemény

 A fenti összegek az Áfa-t tartalmazzák.

 

Kérem a tisztelt a Képviselő-testületet a rendelet megalkotására.

 

 

Döbrököz, 2011. június 9.

 

 

                                   dr. Dóra Edina sk.

                                    jegyző helyettes


7. Napirendi pont

Döbrököz Község Polgármesteri Hivatal

                       

a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény 10. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Döbrököz Község Polgármesteri Hivatal

Adóügyi ügyintéző

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozott idejű 2012. 08. 31. –ig tartó közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Tolna megye, 7228 Döbrököz, Páhy utca 45.

A köztisztviselők képesítési előírásairól szóló 9/1995. (II. 3) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:

I/16. Pénzügyi igazgatási feladatok

Ellátandó feladatok:

Adóügyi ügyintézés, helyi adók kezelése, kintlévőségek adók módjára történő behajtása, adó- és értékbizonyítványok kiállítása

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Adóügyi ügyintézés, helyi adók kezelése, kintlévőségek adók módjára történő behajtása, adó- és értékbizonyítványok kiállítása

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Köztisztviselők jogállásáról szóló" 1992. évi XXIII. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

§         Magyar állampolgárság,

§         Cselekvőképesség,

§         Büntetlen előélet,

§         Középiskola/gimnázium,

§         Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

§         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

§         Végzettséget igazoló okirat másolata, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, fényképes önéletrajz, motivációs levél

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör legkorábban 2011. szeptember 1. napjától tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2011. július 29.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Dóra Edina nyújt, a 74/435-144 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

§         Postai úton, a pályázatnak a Döbrököz Község Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (7228 Döbrököz, Páhy utca 45. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 317/2011 , valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző.

§         Személyesen: dr. Dóra Edina, Tolna megye, 7228 Döbrököz, Páhy utca 45. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2011. augusztus 15.


 

 

 

<<<vissza<<<